Veel gestelde vragen PDF Print E-mail
Thursday, 19 August 2004

1. Hoe kan ik jullie bereiken?
Via Internet (e-mail), telefoon, fax en post. Zie contact.

2. Hoe kan ik de stichting doneren?
Uw donatie moet aantoonbaar zijn, daardoor maken we gebruik van de acceptgiro's. Na de afschrijving van uw ingevulde bedrag sturen we u ook bevestiging (ontvangstbewijs).
Een automatische afschrijving kan pas plaatsvinden als u daar zelf toestemming voor geeft.

3. Hoe kan ik mijn donatie terugvorderen?
Als u het niet eens bent met de afschrijving, heeft u wettelijk een maand de tijd om uw bank- of girokantoor opdracht te geven het bedrag terug te boeken (storneren).
Voor een snelle afhandeling is het raadzaam om direct met ons contact op te nemen. We storten het bedrag binnen een week terug.

4. Van mijn rekening is een verkeerd bedrag afgeschreven, wat moet ik doen?
Door de elektronische leesfouten van de acceptgiro’s bij de bank wordt er soms (door de bank) een verkeerd bedrag afgeschreven. Dat gebeurt in meeste gevallen met de hand geschreven bedragen.
Neemt u in dit geval contact met ons op (telefonisch, mail of fax) dan regelen we dat voor u.

5. Is de stichting in het bezit van ANBI status van de belastingsdienst?
Ja, vanaf 1-1-2008 is de stichting van de Familieleden van Iran in het bezit van ANBI status van de belastingsdienst.
ANBI-dossiernummer is: 54280

De stichting is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 27266411.